Tønsberg inviterer til klassisk regatta

Princessklubben og Tønsberg Seilforening arrangerer en ny regatta, og inviterer alle med klassiske treseilere til å stille.

KLASSISK HAVNEREGATTA arrangeres i Tønsberg havn 19. august 2017.

- Dette blir en regatta for alle klassiske seilbåter. For de om ikke har slik båt så,  oppfordrer vi dere til å tromme sammen lag og få alle klassikerne i området til å stille opp. Lån gjerne båt. For de som ikke får til dette så er det fint om dere hjelper til å sprer nyheten, sier Birger Sevaldson i Leder Princessklubben.

Klassisk havneregatta er 50/50 regatta og  publikumsunderholdning. Det blir start, vendinger og målgang i Tønsberg havn.

Espen Aker har sponset en ny vandrepokal som går til vinner av største klasse.

Det blir premiering av «style». Det blir to premier, en for klassisk stil og en for moderne stil. Prisene deles ut av Signy Fardal redaktør i Elle.

Tønsberg Maritime Kulturforum legger en av sine kystkulturdager til den 19. august, med aktiviteter inkludert salg av bacalao og øl fra et telt nær startområde.

Det blir grillfest i Loggen kystkultursenter på kvelden.

Se vedlagt informasjon eller gå til https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2648 for å lese mer og for påmelding.

Dette er et forsøk i år og vi er litt avhengig av drahjelp fra dere for å gjøre dette til en suksess. Spre det glade budskap!

Read 250 times Last modified on tirsdag, 27 juni 2017 20:59