torsdag, 02 mars 2017 00:00

Møt oss på Sjøen for alle Featured

(0 votes)

KNS vil ha stand sammen med NSF, med blant annet J/70 og J/80-båter. I tillegg vil vi holde flere turseilerforedrag.

Båtmessa Sjøen for alle på Lillestrøm 22. – 26. mars er Norges viktigste båtmesse. Etter mange års fravær har KNS besluttet å gi Sjøen for alle -messen en ny sjanse. Vi vil ha KNS-stand md J/70, J/80, RS Feva, Optimist og SUP. I tillegg vil Tur- og havseilergruppen til å holde to foredrag i løpet av messen.

Det som nå er Norges største båtmesse ble arrangert for første gang i Frognerkilen i 1956. Da hadde messen 25.000 besøkende. Neste messe fant sted i 1961, og deretter ble den arrangert annethvert år frem til 1967. Da ble Sjøen for Alle en årlig tradisjon.

Read 412 times Last modified on onsdag, 15 mars 2017 10:35
More in this category: « Gi et kurs i julegave