Sesongstart i Sør-Europa

E-CUP: Fire fra KNS deltar i Cavalier. E-CUP: Fire fra KNS deltar i Cavalier. Geir Dahl Andersen.

29er-ne har sin første  E-cup ved Middelhavet, mens optimistseilerne starter sesongen med påskeregattaen på Gardasjøen.

I Cavalier i Sør-Frankrike er 103 29er-lag samlet til E-Cup , deriblant fire fra KNS. Det har vært flere gode plasseringer av våre seilere, men litt ujevnt etter en lang vinter.

−        Vi har fantastiske forhold med varierende vind og sommertemperaturer på treningsleiren i forkant, melder Seilsportsenterets leder og 29er-pappa Geir Dahl Andersen på mail fra Frankrirke.

Årets påskesamling i Riva del Garda nærmer seg  slutten, og 15 Opti-seilere fra KNS har fått fire fine treningsdager i tillegg til fire dager med regatta. Årets regatta samlet hele 1063 seilere fra 30 forskjellige nasjoner. Vi gratulerer Markus Berthet, Nicolai Jacobsen og Fredrikke Foss med gullfinale, som seiler søndag ettermiddag.

Read 164 times Last modified on søndag, 16 april 2017 18:42