Tirsdagsregatta for joller og brett 2017

jolleseilasTirsdag xx. april starter vårserien av tirsdagsregattaer for joller og brett på Ulabrand. Tirsdagsregattaene er en del av treningsopplegget for alle grupper fra nybegynnere til NC-seilere. For de mest uerfarne er det god oppfølgning på banen. Vi ønsker velkommen til en sesong med fine treningsregattaer og flere nye seilere på joller og brett.

Tirsdagsregattene er et lavterskeltilbud til alle våre seilere uavhengig av nivå. Hensikten med regattaene er, i tillegg til å øve opp regattaferdigheter for de mer erfarne, å introdusere gleden ved å seile regatta og å skape trygghet og et erfaringsgrunnlag for deltakelse i regattaer utenfor klubbnivå for de ferskeste.

Vi deler opp i vårserie og høstserie og poengberegningen er slik at det lønner seg å delta i flest mulig seilaser i løpet av serien.

Premieutdeling foregår på høstavslutningen i oktober

VÅRSERIEN 2017   Arrangeres hver tirsdag fra. april til  juni 18.00 - ca. 20.00

HØSTSERIEN 2017   Arrangeres hver tirsdag fra august til september kl 18.00 - ca. 20.00

Gratis påmelding

Resultater vår

Read 9835 times Last modified on fredag, 21 april 2017 23:54

KNS er Norges største seilforening og en aktiv regattaarrangør. KNS er tilsluttet Norges Seilforbund (NSF). Blant ca. 4000 medlemmer finner du en stor juniorgruppe, mange ivrige jenteseilere, hundrevis av tur- og havkappseilere og flere av Norges beste regattaseilere. I KNS finner du både fellesskap og særinteresser, alt avhengig av hva du er ute etter.
KNS har en fast ansatt ledelse og stab som dekker foreningens virksomhet og daglige drift.
Kongelig Norsk Seilforening,Huk Aveny 1,0287 Oslo
Telefon: 23 27 56 00,E-post:info@kns.no