Velkommen til Aker Brygge Cup 2016

Færder Sailing Week starter opp 4. juni med Aker Brygge Cup for Kjølbåter på Bundefjorden og GRUNDIG J/70 Sailing Cup på Oslobanen.

Årets Aker Brygge Cup seiles lørdag  4. juni og søndag 5. juni.  Startene er fra kl 12, men er som vanlig avhengig av forholdene rundt. Følgende klasser er invitert:  Melges 24, 11mOD,  Express, Drake og Knarr. Vi ser frem til en hyggelig helg.

Som vanlig stiller KNS med flotte seilaser. Lørdag  er det After sail etter seilasen på TGI med litt å tygge på og en øl til en hyggelig penge. Premieutdelingen foregår samtidig med SUPEROnsdag-seilasen 8. juni. Alle kjølbåter er også invitert til den aftenseilasen på Gunderstart rundt øyene.

Read 11039 times Last modified on lørdag, 04 juni 2016 15:00

KNS er Norges største seilforening og en aktiv regattaarrangør. KNS er tilsluttet Norges Seilforbund (NSF). Blant ca. 4000 medlemmer finner du en stor juniorgruppe, mange ivrige jenteseilere, hundrevis av tur- og havkappseilere og flere av Norges beste regattaseilere. I KNS finner du både fellesskap og særinteresser, alt avhengig av hva du er ute etter.
KNS har en fast ansatt ledelse og stab som dekker foreningens virksomhet og daglige drift.
Kongelig Norsk Seilforening,Huk Aveny 1,0287 Oslo
Telefon: 23 27 56 00,E-post:info@kns.no