Onsdagsregatta for T/H & Knarr

Velkommen til KNS og OS onsdagsregatta for Tur- og havseilere samt Knarr!

Resultater NOR-rating Uten spinnaker Resultater NOR-rating Med spinnaker  Resultater Knarr

Påmelding Deltagere Regler Pølsebane Regler faste merker

Det seiles etter NOR-rating med og uten spinnaker samt Knarr og 11. mai starter den første av årets 11 onsdagsgsregattaer i KNS og OS regi. Som i fjor arrangeres seilasene i samarbeid mellom KNS og Oslo Seilforening. Klassebåtene har egen regatta på tirsdagene.  Årets onsdagsseilaser er åpne for alle foreninger.

Regattaene er morsomme, spennende og lærerike, og gir velkommen adspredelse i hverdagen.

Det seiles på pølsebane for NOR-rating med spinnaker og faste merker for NOR-rating uten spinnaker. Båter som ikke har måletall på sin båt bes kontakte KNS så løser vi det "problemet".
I startbåten sitter KNS regattakomite med OS ute i bøyebåten. Vi vil også styrke arrangementet med en egen coach en del av onsdagene. Før Færderseilasen så kjøres det egne SUPER-onsdagseilas fra Oslobanen.
Vi har også ekstra innsats rundt de som skal delta i ORC VM i Køben med tre onsdager med coach rettet mot det. Egen påmeldingsklasse som du ser under påmelding (pris inkluderer deltagelse i alle seilasene)

Husk at dette er treningsseilaser, og det er tillatt å få coaching etc. underveis i seilasene, det legges opp til debriefing etter hver onsdag i KNSs klubblokaler på Dronningen. Her serveres det også enkel mat og drikke.

Read 13426 times Last modified on mandag, 01 august 2016 09:47